روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) مدرس:علی خویه مجری طرح های مهندسی فروش مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های .
ادامه متن »
روانشناسی ارتباط با مشتریان
کارگاه آموزشی CSM,CRM
کارگاه آموزشی CSM,crm دوره آموزشی تکنیک ها شیوه ها و اصول ارزیابی رضایت مشتریان اصول سنجش رضایت مشتریان تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری سرفصلهای کارگاه آموزشی CSM,crm اهمیت مشتری ( مشتری مداری ) تعریف مشتری( مشتری مداری ) تعریف .
ادامه متن »دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که .
ادامه متن »انواع بازاریابی Marketing
بازاریابی سایهای Shadow Marketing : بازاریابی غیرمنتظره و خارج از کنترل بخش بازاریابی سازمان بازاریابی خریدار Shopper Marketing : فهمیدن اینکه خریدار چگونه و از چه کانال و شیوههایی خرید میکند بازاریابی اجتماعی Social Marketing : تغیر رفتار مردم به .
ادامه متن »شرکت پخش و فروش مویرگی
علی خویه مشاور فروش و پخش مویرگی مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع .
ادامه متن »فروش ایرانی و فروشندگی ایرانی
اولین سمینار بزرگ کاربردی و آموزشی فروش ایرانی و فروشندگی ایرانی همراه با اعطای گواهینامه رسمی از شرکت مخاطبان دوره: فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، .
ادامه متن »جذب مشتری و وفادارسازی مشتریان
بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره: فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش .
ادامه متن »مشتری شناسی، مشتری سازی در صنعت پخش و توزیع فروش مویرگی
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی مشتری شناسی، مشتری سازی در صنعت پخش و توزیع فروش مویرگی تولید کنند گان و وارد کنندگان پخش و توزیع سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت پخش و توزیع و .
ادامه متن »راه های افزایش فروش
کتاب الکترونیک راه های افزایش فروش و فروش موفق دانلود کتاب۸۷ راه فروش موفق [slideshare id=38033773&doc=87-140815142251-phpapp01&type=d]
ادامه متن »تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی توجه به ارزش برند در خرده فروشیها و فروشگاههای زنجیرهای، باعث افزایش رغبت مصرفکنندگان نهایی به این عرضهکنندگان است که تقویت و گسترش آنها موجب افزایش دسترسی و کاهش مدیریت و توسعه ی برند ایجاد و تقویت برند حفظ و توسعه .
ادامه متن »مشتری مداری و CRM
CRM ابزاری جهت کسب مزیت رقابتی
دراین مقاله به اهمیت رابطه ومدیریت ارتباط بامشتری پرداخته شده وازبازاریابی رابطه ای به عنوان ابزاری جهت کسب مزیت رقابتی یادشده است. چکیده: دراین مقاله به اهمیت رابطه ومدیریت ارتباط بامشتری پرداخته شده وازبازاریابی رابطه ای به عنوان ابزاری جهت .
ادامه متن »شیوه مدیریت ارتباط با مشتری به شکل اثربخش
چکیده: مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند. چکیده: مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره .
ادامه متن »ایجاد انگیزه در مشتریان برای تقویت برند شما
ایجاد زمینه و انگیزه برای مشتریان جهت تشریک مساعی در تقویت و توسعه یک برند، شیوه ای است که بر”هر چه مفید تر بودن” متمرکز است. مشتریان در تشریک مساعی برای تقویت برند شما چه انگیزه ای دارند و نقش .
ادامه متن »چطور مشتریان را وفادار کنیم؟
محدثه عالمیفر: تمرکز ما در فروش اغلب روی فروش بعدی و پیدا کردن مشتری جدید است و این کار منجر به غفلت کردن از مشتریان فعلی میشود. رضایت مشتریان فعلی از دو جهت حائز اهمیت است: اول اینکه اگر مشتریان .
ادامه متن »دو سناریوی واقعی برای مدیریت ارتباط با مشتریان شاکی
دو سناریوی واقعی برای مدیریت ارتباط با مشتریان شاکی زندگی > مهارتها – همشهرآنلاین: اینکه شما چگونه اشتباهات خود را مدیریت میکنید و خدماتتان را بهبود میبخشید، میتواند تفاوتهای اساسی در نگهداری یا از دست دادن مشتریانتان ایجاد کند. فرقی نمیکند که .
ادامه متن »اهمیت تشخیص سندروم کاساندرا در بازاریابی
کشتی تایتانیک در حال غرق شدن بود و گروهی از مسافران آن با شادی زاید الوصفی در طبقه دوم کشتی و در سالن آمفی تئاتر آن مشغول خواندن آهنگ معروف کاساندرا» بودند، ادوارد جان اسمیت کاپیتان کشتی تایتانیک وقتی وضعیت .
ادامه متن »ایجاد فرهنگ فروش HSBC
ایجاد فرهنگ فروش HSBC مشتریان همواره در اولویت قرار دارند» شعاری است که در تجارت بسیار زیاد شنیده میشود. اما این به چه معناست و چگونه در عمل میتوان آن را پیادهسازی کرد؟ علی خویه مشاور و مدرس برند بازاریابی فروش
مدرس و مشاور مدیریت کیست و مشاوره چیست؟ مشاور بازاریابی کیست مشاوره برندینگ چیست
,بازدید ,مشتری ,inshare ,» ,متن , ,tweet , inshare ,» tweet ,متن » ,چکیده مفهوم مدیریت ,ارتباط بامشتری پرداخته ,مفهوم مدیریت ارتباط ,نوشتن دیدگاه 2 بازدید
درباره این سایت