محل تبلیغات شما
یرو تماس مدیریت محترم اداری و تاکید بر این موضوع که عناوین و ساعات وهزینه های آموزش واحد فروش به طور جداگانه آماده و ارسال گردد فایل پیوست ارایه می گردد

دوره هایی که مخاطبان آن فروشندگان و سرپرستان و مدیران فروش می باشد شامل موارد ذیل می باشد

1-    دوره مدیریت ارتباط با مشتریان استراتژی های موثر ارتباط با مشتریان ، روش های موثر مشتری سازی و مشتری شناسی و روش های برخورد با انوع مشتریان، که با توجه به سرفصل های پیوست شامل 24 ساعت و مخاطبان آن فروشندگان  می باشد.

2-    دوره چیدمان فروش و فروشگاه، در 20 ساعت قابل برگزاری است.

3-    دوره تخصصی مدیریت فروش که با توجه به سرفصل های پیوست ویژه مدیران وسر پرستان فروش می باشد که در 24 ساعت قابل برگزاری می باشد.

4-    دوره اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش که باتوجه به سرفصل های پیوست در 20 ساعت ویژه تمامی پرسنل واحد فروش  و فروشگاه می باشد که باید تمامی پرسنل واحد فروش از مدیران تا فروشندگان گروه بندی شده و برای تمامی آنها ارایه گردد .

5-    دوره فروش حرفه ای طبق سرفصل های پیوست در 48  ساعت ویژه فروشندگان و بازاریابان

6-    دوره مدیریت فروش حرفه ای طبق سرفصل های پیوست ویژه مدیران و سرپرستان فروش در 16 ساعت

7-    دوره سرپرستی اثربخش در 20 ساعت طبق سرفصل های پیوست فقط ویژه سرپرستان و مدیران میانی فروش

علی خویه مشاور و مدرس برند بازاریابی فروش

مدرس و مشاور مدیریت کیست و مشاوره چیست؟ مشاور بازاریابی کیست مشاوره برندینگ چیست

برند Brand و برندینگ Branding

های ,دوره ,پیوست ,    ,ساعت ,سرفصل ,    دوره ,سرفصل های ,های پیوست ,می باشد ,به سرفصل

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Frances's notes شیدا چت cuinamirest انجام پروژه های NS2-3 consnirama ریاضی جدید پایه ششم ابتدایی بهترین پاسخ به پرسش مهر, بهترین پاسخ به پرسش مهر رئیس جمهور, بهترین جواب پرسش مهر, بهترین نقاشی پرسش مهر, پاسخ به پرسش مهر 98-1399, پاسخ به پرسش مه rudcouicreamces crosbedgeitio لیلی و مجنون چت|چتروم لیلی چت