دوره هایی که مخاطبان آن فروشندگان و سرپرستان و مدیران فروش می باشد شامل موارد ذیل می باشد
1- دوره مدیریت ارتباط با مشتریان استراتژی های موثر ارتباط با مشتریان ، روش های موثر مشتری سازی و مشتری شناسی و روش های برخورد با انوع مشتریان، که با توجه به سرفصل های پیوست شامل 24 ساعت و مخاطبان آن فروشندگان می باشد.
2- دوره چیدمان فروش و فروشگاه، در 20 ساعت قابل برگزاری است.
3- دوره تخصصی مدیریت فروش که با توجه به سرفصل های پیوست ویژه مدیران وسر پرستان فروش می باشد که در 24 ساعت قابل برگزاری می باشد.
4- دوره اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش که باتوجه به سرفصل های پیوست در 20 ساعت ویژه تمامی پرسنل واحد فروش و فروشگاه می باشد که باید تمامی پرسنل واحد فروش از مدیران تا فروشندگان گروه بندی شده و برای تمامی آنها ارایه گردد .
5- دوره فروش حرفه ای طبق سرفصل های پیوست در 48 ساعت ویژه فروشندگان و بازاریابان
6- دوره مدیریت فروش حرفه ای طبق سرفصل های پیوست ویژه مدیران و سرپرستان فروش در 16 ساعت
7- دوره سرپرستی اثربخش در 20 ساعت طبق سرفصل های پیوست فقط ویژه سرپرستان و مدیران میانی فروش
علی خویه مشاور و مدرس برند بازاریابی فروش
مدرس و مشاور مدیریت کیست و مشاوره چیست؟ مشاور بازاریابی کیست مشاوره برندینگ چیست
های ,دوره ,پیوست , ,ساعت ,سرفصل , دوره ,سرفصل های ,های پیوست ,می باشد ,به سرفصل
درباره این سایت